RSS

خبر بسیار خوبی است ولی….

19 ژانویه

خبر بسیار خوبی است ولی چند نکته است که باید توجه داشت

1-اصرار دارم که صفت دموکرات در کنار کلمه چپ نوشته شود. من با کسانی که خود را چپ می دانند ولی به دموکراسی نه علاقه و نه اعتقاد دارند، در هیچ تشکل واحدی نمی توانم نخواهم بود. حالا ممکن است بگویید که فلانی مگر تو کیستی ؟ درست نکته اینجاست. من به عنوان فرد حتی اگر همین یک نفر باشم، باید امکان بیابم که سخن بگویم و از امکانات حزبی برای ابراز عقیده استفاده کنم.

2- در گیر بحث های بی پایان برای ساختن تئوریهایی که واقعیت را با آنها انطباق دهیم نباید شد.

3.از همه کسانی که در جبهه عدالت و آزادی قرار دارند دعوت می کنم که با آگاهی از اهمیت موضوع ، در باروری آن بکوشند

 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در 19 ژانویه 2012 در دسته‌بندی نشده

 

پاسخی بگذارید

 
