RSS

من شناسنامه ام را به گند شرکت در این انتخابات دروغین آلوده نمی کنم

30 دسامبر

در این باز مسخره شرکت نمی کنم تا به یک مشت بیکاره ای که به امید گرفتن 2 میلیون در ماه به عنوان نماینده، نام نویسی کرده اند رای بدهم. من برای خودم آنقدر ارزش قائل هستم که شناسنامه ام را به این گند آلوده نکنم. اصلن هم برایم مهم نیست چقدر شرکت می کنند. قصد مشروعیت زدایی از این حکومت را هم ندارم. اصلن چگونه می توانم از نظامی که هیچ مشروعیتی ندارد، مشروعیت بزدایم.

من در این انتخابات کثیف شرکت نمی کنم زیرا قبل از هر چیز به خودم احترام می گذارم. من در این انتخابات دروغ شرکت نمی کنم زیرا با رفیقانم چه آنها که دیگر میان ما نیستند و چه آنها که زنده اند و مبارزه می کنند، عهدی بسته ام. من در این انتخابات ننگین شرکت نمی کنم زیرا نظامی به نام جمهوری اسلامی را دیگر به رسمیت نمی شناسم، هرچند اگر هنوز در سازمان ملل کرسی داشته باشد.

نظام جمهوری اسلامی مرده است و آن چه بر جای مانده جز لاشه متعفن یک دروغ تاریخی بیش نیست. نظام مرده است و لاشه ای را با داربست  زر و زور هنوز بر پا  نگه داشته اند. دور نیست که داربست فرو ریزد حتی اگر باز صف های طولانی را در صدا و سیما نمایش دهند که رای می فروشند.من دیگر در این نظام فاسد رای نخواهم داد. شما هم آن کنید که عقل و وجدان حکم می کند

 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در 30 دسامبر 2011 در دسته‌بندی نشده

 

پاسخی بگذارید

 
